Vissza Spanyolországba

Amilyen nehezen indult a hazatérés, legalább olyan nehéz volt újra elhagyni az otthonom.
Két hetet töltöttem otthon, és az első pár nap nagyon nehezemre esett. Persze örültem, hogy a családommal lehetek, de nehéz is volt. Viszont három nap alatt teljesen akklimatizálódtam, és úgy éreztem, maradni akarok! Maradni akarok a családom és a barátaim szeretetében, az anyanyelvem biztonságában, otthon. Szeretetben.
Nézni szeretném még a karácsonyfát. Meg szeretném várni a havazást, és téli kabátban, sapkában-sálban szeretnék sétálni a hideg utcán. Szeretnék legalább még egy este forralt borral bekuckózni a meleg szobámba, pihe-puha takaró alá, és filmet nézni.
De a repülőjegyem visszaszólít Spanyolországba, és tudom, hogy életem eddigi legnagyobb utazása még csak most kezdődik!