Az élet vakmerő kaland, vagy semmi


Sziasztok! Noémi vagyok, Magyarországon, Hajdúböszörmény kis városában élek. Idén januárban kezdtem el a mesterképzésem a Debreceni Egyetemen gazdaságinformatikus hallgatóként.
Az életem nagyon kiegyensúlyozott. Szerető családban élek és csodás barátaim vannak. A hétköznapjaim nem szürkék, igyekszem minden napba belecsempészni egy kis apróságot, ami boldoggá tesz. Szeretem a munkám és a tanulást. Szabadidőmben imádok a lovardában lenni a kedvenc lovammal, lovagolni a mezőkön vagy a kutyáimmal játszani. Nem vagyok otthonülő típus. Szeretek a hegyekben túrázni és utazgatni, mindenfelé. Azt hiszem, a természet közelsége a legintenzívebb energiaforrásom. Igyekszem mindig vidám és energikus lenni, hogy mások arcára is mosolyt varázsolhassak.
Tavaly ősszel egy fordulóponthoz ért az életem, és úgy éreztem, szeretném kiszélesíteni a látóköröm. Szeretnék minél többet megtapasztalni a világból, hogy megtalálhassam azt az életvitelt, amiben a legsikeresebb lehetek a karrieremben, ugyanakkor boldog és kiegyensúlyozott maradhatok. A lehetőség adott volt: Erasmus hallgatóként egy félévet egy külföldi egyetemen tölthetek. Úgy döntöttem, belevágok.
A választásom Spanyolországra, azon belül Tarragonára esett. Az Universitat Rovira i Virgili hallgatója lettem. Az út nehéz és döcögős volt ideáig, és biztos vagyok benne, hogy ezután is rengeteg megpróbáltatás vár rám, de új világok nyílnak ki számomra, ami megéri a kitartást.
Ha érdekel, milyen út vezet a hajdúböszörményi családi ház melegéből Tarragonába, egy albérletbe, teljesen egyedül, tarts velem és légy az olvasóm!